Trainingen

‘We zijn een COMMUNITY die door GELOOF een IMPACT hebben op de mensen om ons heen!’

We starten als Nehemia Youth met trainingen om je te helpen in je relatie met Jezus, met andere gelovigen en zodat je kan uitdelen naar andere jongeren om je heen. Tijdens de trainingen ontvang je kennis uit het woord van God, heb je ontmoetingen met God, leer je praktische vaardigheden aan en oefen je daarmee zodat je de dag erna gelijk dit kan toepassen en merkt dat je aan het groeien bent!

Training 1: Groeien in je relatie met God

In deze training wordt je geholpen hoe je een relatie met God kan hebben en hoe je dit verder kan laten groeien zodat je niet alleen God kan ontmoeten op een vrijdag of een zondag maar ook doordeweeks als je alleen bent! In de training ga je geholpen worden hoe je nu in je eigen tijd God kan ontmoeten en hier vorm aan kan geven. De onderwerpen die behandeld gaan worden zijn:

  • Gebed: Wat is het en hoe doe je dat?
  • Gods woord: We weten dat het belangrijk is maar hoe kan je er nu voor zorgen dat je het zelf gaat lezen en gaat ontdekken wat God allemaal wilt zeggen tegen jou.
  • God aanbidden: We doen het elke keer als we samenkomen bij de New Gen en Awaken maar wat is het eigenlijk en hoe kan je dit thuis ook doen?
  • Geven: Elke samenkomst hebben we een offermoment. Waarom doen we dit? En gaat geven alleen om geld of gaat het ook nog over andere dingen?
Training 2: Leven van Impact hebben

Wil je graag leren hoe je God kan laten zien in je dagelijkse leven op school, bij vrienden, op je werk of thuis maar vind je het lastig om hier vorm aan te geven? Dan is deze training wat voor jou! In deze training van 4 avonden wordt je namelijk meegenomen in een aantal onderwerpen die jou gaan helpen om de liefde van Jezus voor de mensen om ons heen uit te dragen! De onderwerpen die behandeld gaan worden zijn:

  • Getuigen: Hoe kan je jouw vrienden en familie nu vertellen over Jezus op een manier die bij jou past? Je krijgt praktische tools zodat je dit kan gaan doen!
  • Geloof: God zegt dat Hij ons een groot geloof wilt geven. Een woord wat je vaak hoort maar wat houdt het nu eigenlijk in en hoe kan je hierin groeien?
  • Genezing: God zegt dat we op zieken de handen mogen leggen en ze zullen genezen. Ontdek hoe je hier vrijmoedig in mag bewegen zodat mensen in jouw omgeving genezing mogen ontvangen.
  • Gaven: De bijbel spreekt over verschillende gaven van de Geest die we mogen ontvangen. Wat zijn dat voor gaven en hoe kunnen we die inzetten? Dat leer je op deze avond.
Praktische info

In dit seizoen hebben we twee blokken met trainingen. Het 1e blok start in oktober en loopt tot januari. Het 2e blok loopt van maart tot en met juni. In dit blok kan je kiezen uit 2 trainingen die je kan volgen voor 4 vrijdagvonden. De bedoeling is dat je de onderstaande datums dan blokt in je agenda zodat je er elke keer kan zijn omdat je elke avond weer nieuwe dingen en nieuwe sprekers gaat horen die jou gaan helpen! Daar wil je niets van missen! Je moet je wel even opgeven en dat kan via deze link: https://mynehemia.nl/public/form.cfm?form_id=77

  • 18 oktober 2019
  • 15 november 2019
  • 13 december 2019
  • 24 januari 2020

Kies en meld je aan in 1 minuut!

Twee mooie trainingen waaruit je kan kiezen en waarvan we geloven dat je hiervan gaat groeien! Wacht niet met aanmelden maar geef je op! Je kan duizend en 1 smoesjes of redenen verzinnen waarom je het niet zou doen maar laat je daar niet door leiden! Kies ervoor om te groeien en kies een training die je hierbij gaat helpen! Ga naar de volgende site en meld je in 1 minuut aan:

https://mynehemia.nl/public/form.cfm?form_id=77

Veel plezier en blessings van het kernteam

MiriamTrainingen